Sra Kitten, esta ração tem gama premium e super premium e custa perto de 50€ enquanto a outra são perto de 80€. se tiver que dar os 30 € extra darei! Sem problemas!! Mas acha má esta ração é? Ou está a opinar só pk sim??

Moderador: mcerqueira
Isto é o quê?Cats3Dogs Escreveu:Kennels` Favourite super premium dry food for dogs of all breeds and ages; for puppies of mini to large breeds; for dogs with extremely active way of life, for pregnant and nursing bitches, dogs with overweigh, weak joints, food allergy and/or digestion problems ... Kennels` Favourite super premium canned food for dogs - 96% meat, no sugar and other harmful flavors added.
Kennels` Favourite - vitaminized whey pastils for dogs.
Quality Guarantees
Kennels` Favourite products meet the requirements as stated by:

AAFCO
Association of American Feed Control Officials
NRC
National Research Council
FEDIAF
Europese Federatie van de Gezelschapsdierenindustrie
The production of Kennels` Favourite products are certified by the highest quality control systems of the Netherlands:
HACCP
Hazard Analysis Critical Control Points of the quality system - which is compulsory in the Netherlands for human food producers
NEN ISO 9001 - 2001
The international standards of quality assurance system for the development and production of dry pet food
I.F.S.
International Food Standards
Good Production Practic +
Eu não gosto de telenovelas em horário nobre, é a minha opiniãoMrWoofWoof Escreveu:Eu não gosto de milho, aveia, cevada e trigo, é a minha opinião.
Ainda hás-de me dizer qual a alimentação que dás aos teus cães.Fjord Escreveu:Não, não é "aprovada" por muitas federações/associações, a composição química é que está dentro dos valores prescritos por essas associações (nada de muito especial ...). Com papas e bolos ...![]()
Eu não gosto de telenovelas em horário nobre, é a minha opiniãoMrWoofWoof Escreveu:Eu não gosto de milho, aveia, cevada e trigo, é a minha opinião.